ISDN: HISAX TELES 16.3

Petr Savinec savinec na ges.cz
Čtvrtek Leden 7 22:33:33 CET 1999

Tak uz jsem rozchodil isdn4k-utils (mimo vbox-u) pod RH 5.0 (2.0.35). Ale
karta porad nechce vytacet cisla, postupoval jsem presne podle man stranek a
dokumentace. V syncppp konfiguraci s ipppd ma snahu vytacet, ale hned
vzapeti ukonci, sledovano imon-em. V konfiguraci pro asyncppp, sledovano
minicom-em (/dev/cui0), se po vytoceni kterehokoli cisla vrati BUSY. Nevim,
co s tim ... Jeste jsem zkousel volat na MSN karty (povolil jsem prichozi) v
logu messages byla zprava o prichozim hovoru (s ID telefonu), ale zustana
neobslouzena, jen se ozvalo, ze stanice neni dostupna ... z toho mi vychazi,
ze neni neco v poradku s tim 'BUSY'.
Dale mi neni uplne jasne jak je to s pripojenim syncppp na pripojny bod IOL
(obyc.uzel), jestli je nutne pouzit asyncppp, nebo se musim pripojit na ISDN
uzel pro vyuziti syncppp.
Dik vsem s isdn.