ISDN: HISAX TELES 16.3

Jiri Kucik kucik na avonet.cz
Pondělí Leden 11 13:24:53 CET 1999

On Thu, 7 Jan 1999, Petr Savinec wrote:

> vzapeti ukonci, sledovano imon-em. V konfiguraci pro asyncppp, sledovano
> minicom-em (/dev/cui0), se po vytoceni kterehokoli cisla vrati BUSY. Nevim,

Neni problem v layer-2 protokolu? Defaultne ta karta pouziva X.25, ale na
nase linky je potreba HDLC. Nastavuje se to bud pomoci ATS14=3 (pro async)
nebo `isdnctrl l2_prot ippp0 hdlc' (pro sync).

> Dale mi neni uplne jasne jak je to s pripojenim syncppp na pripojny bod IOL
> (obyc.uzel), jestli je nutne pouzit asyncppp, nebo se musim pripojit na ISDN
> uzel pro vyuziti syncppp.

Ja jsem se pripojil pomoci syncppp (ipppd), presny postup jsem tu posilal
nedavno.

--
Jiri Kucik, kucik na avonet.cz