check algoritm: ICO a rodne cislo

Ivo.Panacek na regionet.cz Ivo.Panacek na regionet.cz
Pátek Leden 8 14:47:35 CET 1999

Milan Sorm wrote:

> mam kamaradku, narozenou roku 1979, ktera ma 9-ciferne RC. takze nevim, ze
> by Brnenska rarita ?

Tam je jeste mozna to, ze pro cizince (=def= prichozi osoby BEZ naseho
RC)
RC nejak generuje (presne uz z hlavy nevim). Neni-li to ten pripad,
jedna se o "spatne" RC a min.vnitra ma predsevzeti (?!) vsechna
spatna RC (vcetne duplicit a n-plicit) predelat, tj. pridelit
nova (jina!). Dokonce to snad delaji na vlastni triko, takze v jejich
evidenci uz muze byt nove cislo, zatimco v obcance jeste stare a dotycny
o nicem nevi a zjisti to, az prvne potrebuje neco od statu (socialka,
penz.fondy, stav.sporeni, ...). Aktualni vyvoj uz moc nesleduji.

Ale mozna to uz ostatni linuxisty moc nezajima ...

ip

PS: Existuje i algoritmus na kontrolu cisla SIPO.
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz