check algoritm: ICO a rodne cislo

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pátek Leden 8 15:36:52 CET 1999

Fri, Jan 08, 1999 ve 02:55:18PM +0100 Ivo.Panacek na regionet.cz napsal:

> Tam je jeste mozna to, ze pro cizince (=def= prichozi osoby BEZ naseho
> RC)

ona neni cizinec ale brnacka (rodila).

> RC nejak generuje (presne uz z hlavy nevim). Neni-li to ten pripad,
> jedna se o "spatne" RC a min.vnitra ma predsevzeti (?!) vsechna
> spatna RC (vcetne duplicit a n-plicit) predelat, tj. pridelit
> nova (jina!). Dokonce to snad delaji na vlastni triko, takze v jejich

nevim, nekteri tvrdi, ze to ma proto, ze je nedonosena, ale to asi nebude
ten duvod ;-)

milan

Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!