xntpd s raw DCF prijimacem

Petr Soucek petr na ryston.cz
Neděle Leden 10 00:49:03 CET 1999

Zdravim,

nezkouseli jste nekdo xntpd s pripojenym prijimacem? Nejak nevim, kde a
co vsechno nastavit, i kdyz podle dokumentace by melo byt vse
podporovano.

Taky nevim, jestli k tomu ucelu jde pouzit standardne nainstalovany
xntpd z RH5.2.

DCF prijimac (Gude Mouse Clock NTS) mam na /dev/cua2.

Co mi je (snad) jasne:

1. musim nadefinovat symlink /dev/refclock-2 -> dev/cua2

2. v ntp.conf ma byt radka
server 127.127.8.2 prefer

Co mi neni jasne:
1. kde nastavim mod? (5 nebo 6) kterym vyberu, jaky prijiac mam.

2. kde a jak nastavim napajeni toho prijimace (RTS=1, DTR=0)? V
changelogu jsem se docetl, ze podpora napajeni byla doplnena, ale kam?

Jak to vsechno uvedu do chodu?

Samotny ntp server pripojeny na jiny ntp server mi bez problemu funguje,
jen nevim, jak na pripojeni toho DCF.

Stacilo by mi aspon naznacit, kde nebo kterym smerem hledat reseni.

Petr Soucek