Dial up pripojeni

Michal Krause mike na centaurus.4web.cz
Neděle Leden 10 12:17:07 CET 1999

Dne 10. 1. 1999 Lukas Andrysek napsal:

> Dobry den,
> mam problem s dial up pripojenim a potrebuji prosim radu.
> Pouzivam RH 5,1, a chci se dial up spojit.
> Nastavil jsem modem, port, telefonni cislo, mail server, logovaci
> jmeno, heslo.
> IP adresa se prideluje az pri prihlaseni.
> MOdem zvedne linku, spoji se, a po 50s spadne spojeni.
> Podle pingu na name server je jasne, ze internet nevidim ani behem tech 50s.
> Podle meho nazoru neprobehne prihlaseni na server.
> Prihlasuji se na Win NT server, PPP protokol.
> Nevite nekdo co s tim.
> [...]

Jeste bych doporucoval mrknout, jestli mate dobre nastavene IRQ seriovych
portu, protoze podobne chovani jsem pozoroval prave pri spatnem
nastavenim. Vice viz. man setserial

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz