Problemy se sitovkou Gericom

Michal Choura xchoura na hpk.felk.cvut.cz
Neděle Leden 10 13:43:35 CET 1999

Michal Safranek <safranek na jhrnet.cz> wrote:
 > Zdravim Vas,
 > nedavno jsem byl donucen k vymene sitove karty v mem Linuxu.
 > Jelikoz mi kamarad zakoupil PnP sitovou kartu, ocekaval jsem problemy.

Pokud je pro PCI, zjednodusene receno je vzdy PnP.

 > Samozrejme se me ocekavani splnilo. Sitovka je sice kernelem
 > nalezena (irq=11, io=0x6000), ale pri jakemkoli pokusu o praci se siti mi
 > kernel (2.0.36) vypise do logu:
 > eth0: Tx timed out, lost interrupt? TSR=0x3, ISR=0x3, t=6000

Co pouzivate za ovladac? V kernelu je jednak ne2k-pci a jednak
ne. Podle Alana Coxe v linux-kernel je v modulu ne mene chyb nez v
ne2k-pci, takze pro 2.0.36 zkuste tento modul (mozna nebude chodit
autodetekce, takze s parametry io=0x6000 irq=11).

Mozna by jeste mohla byt chyba v nastaveni PCI sbernice v Biosu.

Ja pouzivam tuto sitovku od asi tak 2.1.130, tedy tak od zacatku
prosince:-), s modulem ne2k-pci bez problemu. Identifikuje se jako
PCI NE2000 clone 'RealTek RTL-8029'.

(mc)

--
Michal Choura          mailto:Michal.Choura na bigfoot.com
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/