Problemy se sitovkou Gericom

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Neděle Leden 10 20:11:40 CET 1999

Zdravim,

> Co pouzivate za ovladac? V kernelu je jednak ne2k-pci a jednak
> ne. Podle Alana Coxe v linux-kernel je v modulu ne mene chyb nez v
> ne2k-pci, takze pro 2.0.36 zkuste tento modul (mozna nebude chodit
> autodetekce, takze s parametry io=0x6000 irq=11).

Pouzivam ne2000 ... autodetekce je ok a najde ji na 'io=0x6000 irq=11'

> Mozna by jeste mohla byt chyba v nastaveni PCI sbernice v Biosu.

Muzete mi prosim popsat presneji jaka to muze byt chyba (bios neni moje
nejsilnejsi stranka)

> Ja pouzivam tuto sitovku od asi tak 2.1.130, tedy tak od zacatku
> prosince:-), s modulem ne2k-pci bez problemu. Identifikuje se jako
> PCI NE2000 clone 'RealTek RTL-8029'.

Prave ja nechci updatovat cely system na 2.1 jen kvuli sitove karte
(ackoli 2.1.132 kernel se mi libi - bezi mi na nem server)

S pozdravem
                     Michal Safranek

 -=- Michal Safranek <safranek na jhrnet.cz> -=-
Are you scared of speed? If so, try Windows NT.