problem s FAT na 3.5 FD

Martin Masin masin na fzu.cz
Pondělí Leden 11 13:03:32 CET 1999

	Prosim, zda byste mi nekdo mohl poradit. Mam problem s
pristupem na diskety 3.5, naformatovane jako FAT. Po instalaci linuxe
behalo vse OK, pak se ale zacala chovat dost podivne.
	Vse nasvedcuje tomu, ze muj linux povazuje za FAT jinou
oblast diskety, nez kde se FAT skutecne nachazi - nevidi soubory
ulozene na diskete, ulozim-li soubor, neni viditelny na jinych
pocitacich, pri praci s mechanikou se drive ulozene soubory poskozuji
a v jejich nazvech se obcas objevuji utrzky ze souboru ulozeny na
jinem pocitaci (nebo na tomto pod dosem).
	Pouzivam Debian 2.0 s jadrem 2.0.34.
	Co jsem mohl udelat spatne a jak to napravit?
	Diky za kazdou radu

				Martin Masin

Mgr. Martin Masin
Institute of Physics AV CR