problem s FAT na 3.5 FD

Marek Dieze dieze na brn.pvt.cz
Pondělí Leden 11 15:25:04 CET 1999

Martin Masin wrote:

> pocitacich, pri praci s mechanikou se drive ulozene soubory poskozuji
> a v jejich nazvech se obcas objevuji utrzky ze souboru ulozeny na
> jinem pocitaci (nebo na tomto pod dosem).

Preju dobry den,
mel jsem asi pred rokem podobne problemy s mechanikou na jedne staricke
386.
Tehdy tyto potize delal vadny radic. Zkuste proverit.

					Dieze
* Marek Dieze                          e-mail: dieze na brn.pvt.cz *
* PVT, a.s., divize Brno               phone : +420-5-41558136  *
* Veveri 102, Brno, 659 10                                      *
* Czech Republic                                                *