Ovladace gr. karty Matrox Millennium G200 pro VariCAD

Dan Ohnesorg, admin of POWER DAN na feld.cvut.cz
Pondělí Leden 11 17:53:46 CET 1999

> 1) Jaky ovladac je vhodny pro X-ka ? Je dobre pouzit ten, ktery mi
> nabidne pri instalaci ?
Pri instalaci tam zadny nebude, ledaze si do adresare odkud budete
instalovat date predem xfree 3.3.0, potom se pouzije SVGA xserver.
Funguje to skvele.

> 2) Existuje ovladac, ktery by podporoval OpenGL ? Jak se tyto funkce
> aktivuji ? Mel by je pouzivat VariCAD pro 3D modelovani v realnem
> case, ale jeste jsem to nevidel v praxi (na podobnych strojich se
> stejnou kartou zatim pod W95 neni ovladac s OpenGL).
Podle me nebude podpora openGL v xfree v dohledne dobe obsazena. Je jen v
komercnich xserverech.

> 3) Dotaz z jineho soudku - jak se obslouzi velky disk (9.1 GB) ? Jde
> mi o prekonani bariery 1023 cyl. V konferenci se psalo o jinych
> zavadecich, ktere s tim na rozdil od LILa nemaji problemy. Ktery z
> nich je nejjednodussi na instalaci ? Jak se instaluje - jde mi o to,
> ze pri instalaci systemu RH je uzivatel dotazan, kam chce umistit
> zavadec (LILO). Jak je mozne nainstalovat jiny zavadec, kdyz se
> vlastne uz nepodari po instalaci zavest system ?

Disk se obslouzi, ja osobne preferuji lilo i pro tyto velke disky. Postup
instalace je potom nasledujici.

Pri fdiskovani disku vytvorim na zacatku jednu malou partiton. Na 9 GB
disku bych ji udelal 50 MB, ale to je na Vas. Staci 3 MB. Pokud je vetsi
da se na ni udelat zalozni root, kdyz je potreba na ten hlavni pustit
e2fsck, tak at je odkud to udelat.
V dalsim kroku si vybirate kam se maji jednotlive partiton mountovat, tam
zadate, ze tahle mala se bude mountovat do adresare /boot.
Zbytek instalace probiha uplne normalne, akorat ze jadro ulozene do
adresare boot je dostupne pro lilo v dosahu 1024 clusteru at se na zbytku
disku deje cokoliv.

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
A stal se ateistou.