Ovladace gr. karty Matrox Millennium G200 pro VariCAD

David Sauer davids na iol.cz
Úterý Leden 12 04:48:43 CET 1999

Nejlepe asi www.xfree86.org.

    Miroslav> 3) Dotaz z jineho soudku - jak se obslouzi velky disk (9.1 GB) ? Jde
    Miroslav> mi o prekonani bariery 1023 cyl. V konferenci se psalo o jinych
    Miroslav> zavadecich, ktere s tim na rozdil od LILa nemaji problemy. Ktery z
    Miroslav> nich je nejjednodussi na instalaci ? Jak se instaluje - jde mi o to,
    Miroslav> ze pri instalaci systemu RH je uzivatel dotazan, kam chce umistit
    Miroslav> zavadec (LILO). Jak je mozne nainstalovat jiny zavadec, kdyz se
    Miroslav> vlastne uz nepodari po instalaci zavest system ?

Posledni tyden provozuji GRUB a pripada mi rozumny. Disky mam size
max. 4GB, ale funguje jednoduse.
1.) podle dokumentace si nakopirujte GRUB na disketu (2 prikazy)
2.) opet podle dokumentace nabootujte z diskety a nainstalujte GRUB na
HD (1 prikaz), GRUB se umi instalovat sam.
3.) Pak jiz menite jen jeden textovy soubor(pridavani, zmena kernelu,
zmena bootovani jinych systemu). Novou instalaci GRUBu musite udelat
az pri zmene verze GRUBu (nikoli kernelu).
4.) Doporuceni: vytisknete si soubor, kde se popisuji prikazy
GRUBu. Pri problemech se hodi.

Proti LILO(u) je tady narocnejsi instalace, zase pouzivani
jednodussi. Navic myslim bude GRUB (z diskety) mnohem ucelnejsi pri
pripadnych problemech (pres prikazovou radku nabotujete prakticky
cokoli). Navic ma GRUB menu...

Na otazku, co delat, kdyz se nepodari zavest system: nabootuje GRUB z
diskety a z jeho prikazove radky klidne nabootujete linux odkudkoli z
disku. Jeste: GRUB ma doplnovani prikazove radky klavesou TAB !
(doplnuje nazvy prikazu, souboru a disku).

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)