Chci zacit s LINUXem

Pavel Kodytek kodytek na brno.comp.cz
Pondělí Leden 11 21:19:21 CET 1999

Hi,

prosim vas vsechny, zda by jste mi mohli poradit, jak zacit s
Linuxem. Mam k dispozici Win98 a je to posledni dobou trochu
nestabilni system. Chtel bych prejit na Linux a potreboval bych
poradit, kde sehnat software, jakym zpusobem pripravit disk, jak
zacit s instalaci a ruznefinty, ktere by mi usnadnili prejiti na
tento OS. Prosim zasilejte mi zpravy i na moji adresu
kodytek na seznam.cz , pripadne na kodytek na atlas.cz (pouze na jednu z
vyse uvedenych)
Vzhledem k tomu, ze neovladam anglicky jazyk, prosil bych vas, zda
by jste nemohli toto zohlednit pri pouzivani technickych vyrazu
(nejlepe cesky preklad do zavorky). Za projevene pochopeni a
zaslane rady vam vsem predem vrele dekuji.

--

S pozdravem

                    Pavel Kodýtek (Kodytek)

kodytek na brno.comp.cz
Czech republic

(for choice accept charset: windows-1250; UTF-8; UTF-7;
ISO-8859-2; ISO-8859-1)