Selekce odpovedi nameserveru

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Leden 12 08:37:42 CET 1999

> Nu, a co bych potreboval - v soucasne chvili, je-li tento Linux dotazan na
> svou vlastni adresu odkudkoliv, odpovida svou vnitrni adresou
> (192.168.A.B). A to je to, co mi vadi. Pokud se zepta vnitrni stroj, necht

nuz presne toto ma jeden clovek co sa napaja na nas. raz ide
nternetovska"a raz vnutorna adresa. no on to ma spravene na blbom nt-cku.
nuz a jak to poriesit to neviem.
podla mna nedavat 2 ip-cka pre jeden stroj a anvyse ak jedno z nich nie je
routovane. ale tiez ma zaujima ako to inak poriesit.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/