Problem s Tcl/Tk/Python

Zuber Martin zuber na kotr32.ost.skoda.cz
Úterý Leden 12 09:58:42 CET 1999

> nainstaloval jsem si pysol a nefunguje
> chybova hlaseni jsou tato:
>
> Traceback (innermost last):
>   File "./pysol", line 5368, in ?
>     sys.exit(main(sys.argv))
>   File "./pysol", line 5337, in main
>     top.tk_setPalette('background', color, 'activeBackground', color)
>   File "/usr/lib/python1.5/lib-tk/Tkinter.py", line 161, in
> tk_setPalette
>     apply(self.tk.call, ('tk_setPalette',)
> TclError: unknown floating-point error, errno = 84
>
> Autor pysolu mi napsal, ze je neco shnileho v me instalaci Tcl/Tk.
> [...]

Nemate nahodou nainstalovanou cestinu od Yeni? Pokud ano, tak pred spustenim
musi byt nastaveno:

LC_TYPE=POSIX
LANG=us

Udajne by Tcl od verze 8.1 melo brat 8-bitove znaky (a vse s tim souvisejici).
Bohuzel, pak to pobezi bez nabodenickovych znaku.

							Martin Zuber
							zuberm na ost.skoda.cz