Oracle 8.0.5

Alda alda na spk.cz
Úterý Leden 12 10:00:51 CET 1999

Myslim, ze kdyz jsem to instaloval pod RedHatem, tak bylo nutne upravit
nektere instalacni skripty, ktere jsou v perlu a maji na zacatku chybne
nastavenou cestu k perlu.
Myslim, ze tam je -- #!/usr/bin/perl
dejte tam svou cestu k perlu.
Ale protoze je to ve nekolika skriptech, tak by mozna bylo lepsi udelat link
v adresari do nejz se skripty odkazuji.

Preji prijemny den :-)
                Alda