Oracle 8.0.5

Martin Mevald mevald na vegagroup.cz
Úterý Leden 12 10:30:21 CET 1999

> Linux (2.0.36, Slackware) a instalace 8.0.5ship.tgz oraclu.
>
> Vsechno jde dobre az do doby kdy mam jako user oracle spustit ./orainst
ten se
> spusti a vypise
>
> ./orainst: ./orainst.cm no such file or directory ackoliv orainst.cm se
nachazi
> ve stejnem adresari jako orainst a user oracle jej ma pravo spoustet (
> rwxr-xr-x ) .
>
> Netusite co s tim ??

Slackware je libc5 system. Jeslize je Oracle libc6, pak (binarni) programy
nepujdou zpoustet a nebude na nich fungovat prikaz ldd. Libc6 knihovny lze
do Slackwaru nainstalovat, ale lepsi je prejit na libc6 distribuci (RedHat,
Debian a dalsi).

--
Martin Mevald mevald na vegagroup.cz martinmv na hornet.cesnet.cz