Ovladac k NetMouse

Hejna Tomas, PRAHA hejna na praha.comsoft.cz
Úterý Leden 12 10:11:16 CET 1999

Zdravim,
mel bych jen otazku o jakou NetMouse se presne jednalo? - Me se totiz
pod W95/98 zakoupenou NetMouse Pro (Genius, PS/2) nijak rozchodit
nepodarilo :( ... A to navic originalni (dodany vyrobcem) ovladac po
nainstalovani zvysil vyskyt modrych (smrticich
obrazovek) a hlasek typu: operace provedla neplatnou operaci a bude
proto uzavrena ... :7. Rozhodne jsem po teto smutne zkusenosti jiz od
dalsich pokusu upustil a pouziva se nyni jako bezna (obyc) mys ... Jeste
bych dodal ze jsem to zkousel jen na noteboocich, ale hadam ze tohle by
bejt problem nemel.

S pozdravem Tomas Hejna