instalace linuxu

JANDOVA Marcela mjandova na sunkl.asu.cas.cz
Úterý Leden 12 11:29:40 CET 1999

Mili pratele,
prosim poradte zoufalci,
       mame tu nove PC
MB DTEC 67B PII, 440BX, ATX
CPU PENTIUM II INTEL 350
3x 128 MB (INTEL BX)
CD ROM CREATIVE 32xi, ATAPI
Disk Seagate SGT ST34342/321/A 4,3 GB

a mam instalacni CD Redhat Linux 5.1
a nedari se a nedari ho nainstalovat
Disk pod Dosem jde naformatovat bez problemu.
At ho rozdelim na 4 prim.partition (1. dos, 2 linux native, 1linux
swap) nebo 1.primarni a jednu extended a tu pak pouziju pro Linux
chova se to stejne.
Instalace pozna rozdeleni disku, zepta se na mountpointy jednotlivych
partition, zepta se ktere balicky chci instalovat, zinicializuje
swap oblast, rekne ze inicializuje ext-2 file system a za chvili
skonci s hlaskou:
install exited abnormally--received signal 11, sending termination
signals..done a doporuci mi restartovat pocitac
Z ostatnich hlasek mi pripada nejpodstatnejsi:
hda:hda:set_multmode:status=0x51 {DriveReady SeekComplete Error}
hda:set_multmode:error=0x04{DriveStatus Error}
hda1,hda2,hda3,hda4
Ext2-fs warning: checktime reached, running e2fsck is recommended
Adding swap: 120480k swap space (priority 1)
EXT2-fs error (device 03:02): ext2-check-descriptors:
                  Block Bitmap for Group
38 not in group (block 262148)
EXT2-fs: group descriptors corrupted
mount se povede pro dos oblast, ale pro hda2 / a hda3 /home
se nepovede, rekne:
calling mount (/tmp/hda2, /mnt/, ext2 - cislo  (nil))

v BIOSu je disk jako primary master, mode LBA, ale ze zoufalstvi
jsem tam dala mode normal, ale je to totez.
Na www.redhat.com/hardware nemuzu najit, ze by neco z naseho
pocitace branilo v instalaci Linuxu
Zrejme neco delam blbe a nevidim to a nevidim
Prosim, prosim zkusene, poradte mi.
Diky a zdravi   Marcela