X terminal

Vaclav Dvorsky hufhendr na seznam.cz
Úterý Leden 12 13:41:38 CET 1999

Mam zajimavy problem tykajici se X windows. Vim, ze existuji (a funguji)
programy pro Windows, ktere udelaji z pocitace X terminal - vsechny
vypocty grafiky, pohybu mysi atp. bezi na Linux serveru a pocitac slouzi
jen pro zobrazeni + vstupy klavesnice, mysi. Pro provoz techto programu
jsou ovsem potreba Windows a ty uz maji urcite HW naroky, navic nejsou
freeware.
Ja bych chtel udelat X terminal z PC 386, 8MB RAM, NE2000. Na tomto
pocitaci mi funguje Slackware Linux, nyni i RedHat. Klidne ho ovsem
preinstaluju na cokoli. Shanim tedy nejaky program, ktery by byl sam
neco jako operacni system a pocitac rovnou nabootoval a pripojil k Linux
serveru jako X terminal. Nebo bych videl reseni v takovem nastaveni
Linuxu na tom pocitaci, aby se z nej dal spustit X terminal z hlavniho
(rychleho) Linux serveru.
Vsechny nase dosavadni pokusy ve stylu, pripojim se telnetem na hlavni
server a spustim prikazovy retezec nohup... opsany z Win X terminalu,
selhaly.
Nechce se mi muj 386 pocitac jeste vyrazovat do srotu a vzhledem k tomu,
ze to funguje pod Windows, tusim, ze musi byt nejaka cesta, jak to
rozchodit jinak. Za jakekoli napady dopredu dekuji.
Hufhendr