X terminal

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Úterý Leden 12 13:42:36 CET 1999

> Ja bych chtel udelat X terminal z PC 386, 8MB RAM, NE2000. Na tomto
> pocitaci mi funguje Slackware Linux, nyni i RedHat. Klidne ho ovsem

Delat z 386 X terminal muze byt tak trochu napor na nervy. Ne, ze by
to snad 386 nezvladala dostatecne rychle, ale obvykle byva v 386
strcena nejaka prehistoricka 'superextraneakcelerovana' VGA karta,
se kterou se grafika nechce hybat ani na Pentiu. Kdyz se tam
strci inteligentnejsi karta, hned jde prace i na 386 veseleji :-)
Otazkou je, jaka je sance neco lepsiho sehnat :-(

Jestlize vam tam ted bezi Linux a X11, bezi vam tam i X terminal.
Staci mit na stroji, kam se chcete prihlasovat (takzvany klient),
nastartovane xdm (pripadne kdm, pokud je tam i prostredi KDE) a
na te 386 (takzvanem serveru) startovat X takto:
X -query jmeno_pocitace

Petr Bravenec