Problemy se sitovkou Gericom

Choura Michal student 5_98_99 xchoura na hpk.felk.cvut.cz
Úterý Leden 12 15:37:13 CET 1999

On Sun, 10 Jan 1999, Michal Safranek wrote:

> Pouzivam ne2000 ... autodetekce je ok a najde ji na 'io=0x6000 irq=11'

Tak zase zkuste ne2k-pci:-),

> Muzete mi prosim popsat presneji jaka to muze byt chyba (bios neni moje
> nejsilnejsi stranka)

Spis jen jestli irq, ktera prideluje BIOS automaticky PCI zarizenim ---
pokud to dela ---, nahodou nepouziva nejake ISA zarizeni nebo neco
podobneho.

Kdyztak sejmete kompletni identifikaci te karty, jak ji vidi kernel, a
poslete ji, podivam se, jestli mam doma totez a vyzkousim to s 2.0.x
(jestli jeste nejaky takovy doma najdu:-).

(mc)

--
Michal Choura          mailto:Michal.Choura na bigfoot.com
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/