Applix a ceska klavesnice (Re: ANNOUNCE - Klavesova mapa pre X bez mrtvych klavies)

Petr Stanek snek na penguin.cz
Úterý Leden 12 16:49:09 CET 1999

Peter Ivanyi wrote:

> Zdravim,
>
> Upravil som trosku mapu symbolov do Xov, a pridal dalsiu mapu na
> pisanie narodnych znakov bez pouzitia mrtvych klavies s rozlozenim
> podla cs-ucw-prog konzolovej klav. mapy podla M. Maresa z balicka
> ucw-cs-1.1.tar.gz. K dispozicii je nova mapa, ako aj doplnok k povodnej
> mape Stana Medunu z balika XKB-czsk-forcedIM-0.04.tar.gz
>
> Nachadza sa to na/je to
> ftp://rak.isternet.sk/pub/linux/localization/LOCAL/cz-sk.xkbsymbols-0.99.tar.gz

Takoveto reseni pouzivam jiz nejaky rok na sve klavesove mape.
Je to zalozeno na standardu IBM, ktere pouziva OS/2, AIX, MS Windows,
coz jsou minimalne tri rozdilne operacni systemy ktere maji stejnou
klavesovou mapu :-) Urcite je to vhodnejsi nez nejaky neznamy rozlozeni.

Pokud vybouchnou mrtvolniky, tak lze pozit klavseu AltGr pro psani
hacku a carek, jako je stavkujici Applix.

Lezi to na http://www.penguin.cz/~snek/html/cz-kbd.html
Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz