Jak je to s cstocs a RH-5.2_CZ

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Úterý Leden 12 21:21:01 CET 1999

> Chtel bych se zeptat povolanych, jestli by neslo zaradit do vyse
> zminene distribuce i balicek cstocs (rekl bych, ze v ceske distribuci by nemel
> chybet) Existujici cstocs-3.0-1 ma jedinou chybku, ze v tabulce kodovani pro
> win1250 je nakonci prazdny radek navic. Pokud byste to byl nekdo
> jednoduse opravit a zabalit, bylo by skvele, zahrnout to tam, at uz to v
> pristim RH (6.0 by mel byt nekdy v breznu) je.

Pokud je cstocs-3.0-1 ta puvodni Yenyova vec, tak v tech encoding
tabulkach bylo tech oprav od te doby vic. Jedine podporovane cstocs,
o kterych vim, je 3.167 v Perlove distribuci Cstools-0.156.tar.gz,
k dostani na $CPAN/authors/id/JANPAZ/Cstools-0.156.tar.gz.

Pokud mi nekdo posle relevantni cast makefile pro vytvoreni rpm ci
navod, jak bych to behem 12 minut zbastlil sam, nebranim se tomu, ze
tam vec pro snadne vytvoreni rpm pridam.

		Boycott the Czech Telecom -- www.bojkot.cz