Jak je to s cstocs a RH-5.2_CZ

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Úterý Leden 12 23:06:23 CET 1999

Tue, Jan 12, 1999 ve 09:22:50PM +0100 Honza Pazdziora napsal:

> Pokud je cstocs-3.0-1 ta puvodni Yenyova vec, tak v tech encoding
> tabulkach bylo tech oprav od te doby vic. Jedine podporovane cstocs,
> o kterych vim, je 3.167 v Perlove distribuci Cstools-0.156.tar.gz,
> k dostani na $CPAN/authors/id/JANPAZ/Cstools-0.156.tar.gz.
>
> Pokud mi nekdo posle relevantni cast makefile pro vytvoreni rpm ci
> navod, jak bych to behem 12 minut zbastlil sam, nebranim se tomu, ze
> tam vec pro snadne vytvoreni rpm pridam.

pokud to budes vypoustet, over 1250. ta posledni yenyova na fi v obsolete ma
jeden prazdny radek navic v 1250.enc a musi se viajkem zrusit. jinak mi to
yenovo rpm chodilo --- muzes se jim inspirovat ;-)

milan

>  Honza Pazdziora | adelton na fi.muni.cz | http://www.fi.muni.cz/~adelton/
> 		Boycott the Czech Telecom -- www.bojkot.cz
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!