Navrh pred valnou hromadou

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Leden 12 22:53:12 CET 1999

   From: Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
   Date: Tue, 12 Jan 1999 20:38:41 +0100 (MET)

Zdravim,

   > Me by napriklad zajimalo, jestli nekdo pracuje na pocesteni
   > gcal-u, nekde jsem totiz videl naznak takoveho katalogu, ale
   > nybylo to dodelane. I v tomto by myslim urcita systematicnost
   > mohla prospet.

prekladem katalogu se zabyva stranka Vladi Michla. Na tuto stranku je
zcela jiste odkaz z Czech HOWTO. Prekladatele katalogu, kteri tam
nejsou uvedeni delaji velkou chybu, protoze jejich praci jiz treba
dela nekdo jiny.

Ale obecne - podobnym tematum se venovala (resp. venuje?) Ceska nadace
pro podporu free software (http://www.freesoft.cz), ktera ale velice
pravdepodobne k 1.1. tohoto roku ze zakonnych duvodu zanikla. Myslim,
ze by bylo dobre, aby se nasel nekdo, kdo by rekl, ze je ochoten se
venovat sprave nejake webove stranky, ktera bude mit podobny cil jako
projekt "Linux pro ceske uzivatele", o kterem jsme s takovou chuti
mluvili na tzv. "Invexove schuzce", a bude mit na starosti koordinaci
lokalizacnich snah v nasich zemich (ted myslim i Slovensko, protoze
maji stejne problemy jako my).

Najde se nejaky dobrovolnik, ktery by byl ochoten tuto cinnost
provozovat? Opet je to pouze o lidske ochote. Myslim (ale nechci
nikoho nutit), ze by k tomuto ucelu mohlo klidne slouzit i Czech
HOWTO, ktere jiz obsahuje spoustu dulezitych informaci.

Diskuse na toto tema muze byt jiste zajimava, ale osobne si myslim, ze
osobni debata je mnohem prinosnejsi, proto je mi velice lito, ze se
nebudete moci do Prahy dostavit.

S ostatnimi se tesim na shledanou.
--
Pavel Janik ml.