Navrh pred valnou hromadou

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Leden 12 22:43:15 CET 1999

   From: Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
   Date: Tue, 12 Jan 1999 20:30:52 +0100 (MET)

Zdravim,

   > jakousi tabulku s nazvy baliku v RH distribuci (stacily by asi
   > ty, kde je to smyslu plne), v niz by bylo mozne k temto napsat,
   > jestli v nich cestina bezproblemove funguje, pripadne na jake
   > problemy se narazi. Potom, by mohli programatori znali veci,
   > kouknout na co se vrhnout a otestovat, jestli jejich usili, vedlo
   > k naprave popisovanych chyb.

ale je tady otazka, zda neni lepsi tyto navrhy psat jednotlivym
autorum primo a ne tvurcum distribuci... Pripadne, pokud je to v
balicku dobre a v distribuci spatne, tak teprve distributorum.

Pokud je napr. rxvt napsany spatne, souhlasim s Vami, ze je prioritou
to opravit, ale systemovejsi bude asi napsat autorum. Napr. u emacsu a
RH je problem jiny - emacs (20.3) obsahuje plnou podporu cestiny, ale
protoze packager emacsu u RedHatu je `an american vi user' (jak mi sam
napsal), je nutne napsat primo tvurcum distribuce (mimochodem - Red
Hat 6.0, ktery bude v blizke dobe, jiz bude obsahovat konecne spravne
zabaleny emacs, ktery si jiz brzy, az se Yenya probudi ze zkouskove
letargie ;-), budete moci i vyzkouset :-).

   > Potom by mohl CSLUG lepe koordinovat usili (smerem k RedHat tymu)
   > o plne CZECH-ready distribuci RH a nemuselo by se to resit
   > neustalou upravou distribuci stavajicich.

CZLUG neni primo zameren na nejakou distribuci. Tytez problemy trapi
uzivatele jinych distribuci (i kdyz mene rozsirenych)... I proto je
lepe opravovat programy primo u zdroje (misto tzv. upstream pouzivat
downstream :-).
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz