.RPM uninstall problem

Michal Rada michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Leden 13 09:24:12 CET 1999

On Tue, 12 Jan 1999, VaK wrote:

> Ahoj,
>
> nainstaloval sem jeden balik (posledni MySQL) to probehlo v pohode,
> ted kdyz ho chci odinstalovat hlasi mi, ze neni nainstalovan. Pritom, kdyz
> ho dam vypsat instalovane baliky, tak tam je a kdyz dam check tak je v
> poradku.
> Nesetkal ste se s tim uz nekdo ?
>
> diky
>
> VaK

  Kdyz se podivate do manualove stranky k rpm, uvidite cosi jako

rpm blalba <package-file>+

  balik se ovsem nejmenuje napr. mcsercv.rpm, ale pouze mcserv
Tudiz date-li tam priponu rpm, nejspise se vam nikdy nepodaru balik
odstranit. Leda byste si udelal skript rpm, ktery by v pripade potreby
odtrhl pripony.

 Majkl

|  Michal Rada - MFF UK, Praha, obor Informatika             |
|  E-mail:  michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz                 |
|  WWW:     http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael            |