.RPM uninstall problem

VaK vasekk na cdi.cz
Středa Leden 13 13:58:31 CET 1999

Vsechno sem vyzkousel, nicmene stale odolava. Je zajimavy, ze kdyz
tam to jmeno pisu z kozoly rpm -e MySQL.... at ho checkuju
nebo odinstalovavam, tak stale tvrdi, ze tam neni.
Kdyz ho skusim ocekovat z spravce baliku v XWindows, tak ho
v pohode ocekuke a rekne, ze je v poradku, ale pri uninstall
zahlasi to samy : .... not instaled :(  tak nevim.

diky vsem za rady

VaK