HomeBanking pod Linuxem

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Leden 13 11:06:21 CET 1999

Dobry den,

Roman LISZKA wrote:

> Nevite, zda-li existuje HomeBanking pod Linux pro jakoukoliv v CR bezne
> rozsirenou banku? Pro prenos modemem i internetem, ale bez nutnosti
> pouzivat doplnkova zarizeni (jako napr. kalkulacky od Expandie), aby vse
> slo totalne zautomatizovat bez zasahu lidske ruky. Stacilo by pouze
> stahovani vypisu.
> Pokud neexistuje, prozatim mi pripada jako nejschudnejsi pres modem
> Komercni Banka, nebot cely jejich soft je postaven na BBS a PGP
> (zjednodusene receno), ale je mozny, ze nektera pouziva neco jineho,
> taky free realizovatelneho. Nevite nekdo nejaky podrobnosti ?

Podobny system zacina pouzivat i IPB. Na strankach http://www.com-tech.cz/
lze ziskat i specifikace datovych souboru (ktere skoro jako by z oka
vypadly formatu KB)... Dokonce podle tech informaci se mi zda, ze i system
podepisovani a kodovani bude ne-li stejny, pak hodne podobny...

Zdravi
Jan Marek

--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72