HomeBanking pod Linuxem

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Středa Leden 13 15:50:45 CET 1999

Roman LISZKA (liszak na telecom.cz) wrote:
> Nevite, zda-li existuje HomeBanking pod Linux pro jakoukoliv v CR bezne
> rozsirenou banku? Pro prenos modemem i internetem, ale bez nutnosti

Nechci nikomu delat reklamu, ale jedna banka, ktera ma ve znaku zeleny smrk,
sidlem ve Zline a co si ji privlastnila jina banka, vytvorila kdysi svuj
vlastni HB, ktery je zalozen na fidomailerech a pgp. Ja jsem si shodou
okolnosti dnes u teto banky zridil HB, takze se samozrejme pokusim vytvorit
vlastni balik pro HB pomoci ifcico ... pokud dosahnu nejakeho vysledku, tak
dam vedet.

Ahoj -
	Michal
--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---