chattr +S resp. mount -o sync

Milan Molnar molnar na axon.sk
Středa Leden 13 14:48:09 CET 1999

	Ahoj,

narazil som na mensi problem. Instalujem cyrus imap/pop server na
Linuxe RH5.2 a pri instalacii je odporucane nasledovne:

        Also set the queue directory of the mail daemon to update
        synchronously. The following example is for sendmail:

           /sbin/chattr +S /var/spool/mqueue

OK, ale ja pouzivam qmail a tam je queue pekna struktura
podadresarov. Vyplyva z toho, ze budem musiet urobit chattr -R +S
/var/qmail/queue ? Alebo staci iba chattr +S /var/qmail/queue?

Dalej, mohol by mi niekto prosim objasnit aky je rozdiel medzi
mount -o async, co je default a mount  -o sync ? Prosim  nie tak
ako je to v man.

						Vdaka
--
  					 Milan Molnar