2.2.0preX - vyzva

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Leden 13 15:03:25 CET 1999

Michael Mraka wrote:

> Ja jsem vyzkousel, ale prestalo mi fungovat autofs, nebo mount (nejde mi
> namountovat nfs veci); nemam moc casu na zkoumani blizsi priciny, takze
> pouzivam zpatky 2.1.132...

V kernel/Documentation/Changes jsou popsany verze baliku pro spravnou fci s
novym kernelem. Je tam taky radek:
- Autofs                 3.1.1                   ; automount --version
Vyzkousejte...

> Hmm, muj nejblizsi mirror je ftp.fi.muni.cz (asi 50m vzdusnou carou :-).

Tak to nemate tak daleko ani k tomu automountu...

> --mm                                                            Michael Mráka
>                                                         michael(at)fi.muni.cz

Zdravi
Honza Marek

--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72