2.2.0preX - vyzva

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Středa Leden 13 17:46:15 CET 1999

% > Ja jsem vyzkousel, ale prestalo mi fungovat autofs, nebo mount (nejde mi
% > namountovat nfs veci); nemam moc casu na zkoumani blizsi priciny, takze
% > pouzivam zpatky 2.1.132...
%
% V kernel/Documentation/Changes jsou popsany verze baliku pro spravnou fci s
% novym kernelem. Je tam taky radek:
% - Autofs                 3.1.1                   ; automount --version
% Vyzkousejte...

TOhle tady mam...
Chyba byla v mountu util-linux 2.9 jsem sice nainstaloval ale netusil
jsem, ze redhati vypreparovali mount do samostatneho baliku :(.

% > Hmm, muj nejblizsi mirror je ftp.fi.muni.cz (asi 50m vzdusnou carou :-).
%
% Tak to nemate tak daleko ani k tomu automountu...

:-)

--mm                                                            Michael Mráka
                                                        michael(at)fi.muni.cz