Oracle 8.0.5

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Středa Leden 13 23:08:51 CET 1999

Wed, Jan 13, 1999 ve 11:28:18AM +0100 Vaclav Dvorsky napsal:
> Nevim, ale ten problem by mohl byt prave v Slackware verzi Linuxu, ktera pokud
> vim nema plnohodnotny filesystem. A to by u databazovyho softu mohlo bejt dost

co si lze predstavit pod neplnohodnotny filesystem ? ja mam na svem
slackwaru kernel 2.1.132 a tam mam ext2 filesystem uplne stejny jak na
druhem stroji pod RH5.2 (diffl jsem si i zdrojaky jadra ;-) a samozrejme
nic)

tak v cem je neplnohodnotny ?

milan sorm
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!