Oracle 8.0.5

Robert Dobozy robo na idata.sk
Čtvrtek Leden 14 11:29:48 CET 1999

Caute,

On Wed, 13 Jan 1999, Milan Sorm wrote:

> co si lze predstavit pod neplnohodnotny filesystem ? ja mam na svem
> slackwaru kernel 2.1.132 a tam mam ext2 filesystem uplne stejny jak na
> druhem stroji pod RH5.2 (diffl jsem si i zdrojaky jadra ;-) a samozrejme
> nic)
>
> tak v cem je neplnohodnotny ?

Kolega sa asi zle vyjadril. Pravdepodobne myslel neplnohodnotny v tom, ze
nepodporuje raw access na diskove zariadenia. Pokial viem tak to Linux ako
taky (kernel) nevie a nezavisi to od distribucie. Vraj to Linus (ci kto)
nechcel implementovat. Dufam, ze sa zasa nezacne flame na temu "Moja
distribucia je lepsia ako tvoja" :-(. Takze este raz je to vec kernelu
a  nie distribucie.
Informix pouziva aj raw (preferovane) aj cooked file pristup. Oracle
prakticky len cooked file sposob. Takze problem v instalacii bude niekde
uplne inde (ako uz bolo spomenute v libc alebo cestach k perlu/shellu).

S pozdravom

					Robo

*	INTER-DATA s. r. o.     *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Osadna 11               *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *