SpeakFreely 6.1e

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Středa Leden 13 23:49:30 CET 1999

 > Pouzivam SB64 PCI a ALSA driver. Karta se tvari jako half duplex, coz jsem
 > pri kompilaci SF zvolil.
 >
 > BTW kdyz uz jsme u toho, jaky je rozdil mezi half a full duplexem? Ja si
 > spis umim predstavit duplex ano/ne. Ale plny a polovicni, tomu nejak
 > nerozumim...

 Simplex by znamenalo, ze se da kartou treba jen prehravat. Duplex je, ze se
da prehravat i nahravat. Half duplex je, kdyz to nejde zaroven, Full, kdyz to
zaroven jde.
 To by vysvetlovalo, ze kdyz nahravate, tak nemuzete na half duplex totez
prehravat softwarove, leda by to delala karta sama. U full duplex byste mohl
nahravat a zaroven si na karte treba prehravat midi.
 Zdravi

                                       Jacek Kopecky

E-mail: jacek.kopecky na upol.cz (ISO Latin 2 compatible)
WWW:    http://www.upol.cz/~kopeckyj