SpeakFreely 6.1e

Jan ONDREJ ondrejj na salstar.shadow.sk
Čtvrtek Leden 14 00:11:43 CET 1999

Dňa St, 13 jan 1999, Michal Krause napísal:
>mam problem se %subj%. Pokud poslu audio file, je vsechno OK. Pokud vsak
>mluvim do mikrofonu, sfspeaker na druhe strane porad pise
>
>sfspeaker: playing 233 GSM compressed bytes from gw
>
>Jenze nehraje. Pritom pri prehravani toho audio fajlu psal tu samou hlasku a
>prehraval. Navic me zarazi, ze v okamziku, kdy zapnu mluveni, prenaseji se
>nejaka data a to i kdyz je kolem uplne ticho. Skoro jako kdyby bral jenom
>nejaky sum buhvi odkud, ale jako zdroj nahravani mam urcite zvoleny mikrofon.

Hmm, no mne to ide tiez tak.
Ja som niekedy prevadzkoval speakfreely a isiel mi celkom dobre.
Skusal som to medzi 2 Linuxami a medzi Linux a Windows.
S nastavenim toho Windowsu boli trocha problemy.
Teraz uz ale spolupracu s Win neviem rozbehat a nemam kde
skusit 2 Linuxy. Ked si ale u seba spustim sfspeaker aj sfmike
a dam vysielat sam na seba, tak to ide OK. Ak vysiela kolega nieco
na mna z Win, tak to ide, ale ja nemozem poslat nic. :(

>Pouzivam SB64 PCI a ALSA driver. Karta se tvari jako half duplex, coz jsem
>pri kompilaci SF zvolil.

Coze? SB64 half duplex? ALSA podporuje SB16+ ako FULL DUPLEX.
Ze by bol nejaky problem s ALSOU a speakfreely?

>BTW kdyz uz jsme u toho, jaky je rozdil mezi half a full duplexem? Ja si
>spis umim predstavit duplex ano/ne. Ale plny a polovicni, tomu nejak
>nerozumim...

HALF DUPLEX znamena, ze data sa mozu prenasat oboma smermi,
  ale naraz iba jednym,
FULL DUPLEX znamena, ze sa data mozu prenasat naraz oboma smermi.

		Cau.
					SAL