Nefunkcni menu apliakci ve WindowMakeru

Michal Strelec strelec na adam.osu.cz
Čtvrtek Leden 14 07:11:39 CET 1999

Ahoj,
mam nasledujici problem. Po instalaci RedHat 5.2, jehoz soucasti je i
WindowMaker, jsem pridal do domovskeho adresare uzivatele soubor .wmstyle s
obsahem "WindowMaker", tim je zajistene, ze po provedeni startx se natahne
WindowMaker. WindowMaker funguje v pohode, ale objevil se maly(??) problem.
Po vyvolani menu Aplications v podmenu Programs neni NIC. A melo by byt.
Protoze podivam-li se na jeho nastaveni je tam "| wmconfig --output wmaker
2>/dev/null". Jenze nic se nezobrazi a pritom vypada ze je vse dobre
nastavene, protoze spustim-li tento prikaz samostatne, tak mi vypise
hierarchickou strukturu menu Programs spravne. Nektere aplikace, ktere jsou
tam uveden nemam nainstalovane, ale to by asi nemelo vadit.

Diky za kazdou radu.

strelec na adam.osu.cz

Michal