Nefunkcni menu apliakci ve WindowMakeru

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Čtvrtek Leden 14 19:59:40 CET 1999

---Reply to mail from Michal Strelec about Nefunkcni menu apliakci ve WindowMakeru
> mam nasledujici problem. Po instalaci RedHat 5.2, jehoz soucasti je i
> WindowMaker, jsem pridal do domovskeho adresare uzivatele soubor .wmstyle s
> obsahem "WindowMaker", tim je zajistene, ze po provedeni startx se natahne
> WindowMaker. WindowMaker funguje v pohode, ale objevil se maly(??) problem.
> Po vyvolani menu Aplications v podmenu Programs neni NIC. A melo by byt.
> Protoze podivam-li se na jeho nastaveni je tam "| wmconfig --output wmaker
> 2>/dev/null". Jenze nic se nezobrazi a pritom vypada ze je vse dobre
> nastavene, protoze spustim-li tento prikaz samostatne, tak mi vypise
> [...]

Musim se priznat, ze nerozumim.
V souboru definujicim menu [tento soubor je urcen ve WMRootMenu] vypadaji
zaznamy nasledovne:

Nazev_menu MENU
    "Program" EXEC /usr/bin/program --nejaky-parametr
Nazev_menu END

ono |wmconfig ... mate nastavene kde?

BTW pouzivam verzi 0.17.x, jaka je ta vase?

Kdyz uz sem pisu - nevite nekdo, jak prinutit aplikaci, aby se spustila na
konkretni virtualni plose, respektive jak prinutit windowmaker, aby akceptoval
-display 0:0.1? Kdyz to zkusim dostanu hlasku "Can't open display".

David Kuzela