Jak predplatit Linux Journal?

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Čtvrtek Leden 14 09:15:08 CET 1999

On Thu, 14 Jan 1999, Radek Hnilica wrote:

> Rad bych vedel jakym typem karty (C/M, EC/MC, VISA, ...). A u ktereho
> bankovniho ustavu vam takovou kartu vydali. Ja mam ucet u Postovni
> Sporitelny, tam je mozno ziskat EC/MC, ale na dotaz jestli je s ni mozno
> platit pres internet mi odpovedeli ze ne :-(.

   Nesmite vsemu verit. Pokud je to normalni EC/MC, tak s ni samozrejme
muzete platit kde chcete. Z hlediska banky neni mezi platbou pres I~net a
platbou normalni zadny rozdil - akorat pri prvnim davate prodavajicimu sve
cislo karty via I~net, tot vse.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40096
talk:      borek na ishtar.ujep.cz           The Czech Republic
PGP keyid: 9DD1C54D   ICQ: 10139578       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========