Jak predplatit Linux Journal?

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Čtvrtek Leden 14 10:11:33 CET 1999

> Rad bych vedel jakym typem karty (C/M, EC/MC, VISA, ...). A u ktereho
> bankovniho ustavu vam takovou kartu vydali. Ja mam ucet u Postovni
> Sporitelny, tam je mozno ziskat EC/MC, ale na dotaz jestli je s ni mozno
> platit pres internet mi odpovedeli ze ne :-(.

Pokud mate kartu "Electronic", pak nelze.
Pokud mate kartu "Classic" ci "Standard" (embosovanou), pak lze.

Velmi lidske pojednani bylo na Neviditelnem psu asi pred pul rokem.
Zkuste hledat nektery z vyse uvedenych retezcu.

Petr Bravenec