2.2.0preX - vyzva

David Pospisilik davidpos na kva.pvt.cz
Čtvrtek Leden 14 10:32:52 CET 1999

Zdravim,
Po kompilaci s podporou fb console mi prestal behat spravne X server.
Konkretne:
Linux RedHat 5.1/5.2
kernel 2.2.0-pre6
console 1024x768x8 (logo je cool, ale chtelo by jiny background)
X server 3.3.2 SVGA patchnuty od SuSE pro Trident 3DImage9750
(mimochodem-Trident je peknej sh*t).
X v rozliseni 1024x768x16, virtual 1600x1200 mi zacaly kopirovat oblast
nekde v pulce obrazu. Kdyz jsem mel mys v levy pulce obrazu, tak tam
byla jednou. Jak jsem se posouval doprava, tak pribyvalo kopii. V
8bitove hloubce slo ale vsechno v pohode.
Jeste to vyzkousim na ATI 3D Rage Pro..

Klasicka console-cestina mi nechodi uz od verze 2.1.xxx. S jadrem 2.0.36
chodila bez problemu. Je nutny s novym jadrem prejit na UNICODE cestinu
na konzoli??

Dotaz: da se na fb consoli scrollovat obraz?? Docela mi chybi
SHIFT+PGDN/PGUP. Nebo se to musi nekde nastavit??

Dave