Q: Upgrade, jak opravit `undefined symbol: __libc_start_main' ?

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Čtvrtek Leden 14 15:49:38 CET 1999

Dobry den,

Jan Kybic wrote:

> Hezky den vsem,

taktez i vam,

>                mam problem. Nektere programy nejdou spustit s hlaskou
> typu:
>
> xv: error in loading shared libraries
> : undefined symbol: __libc_start_main

Nevim presne, ale zkusil bych preinstalovat glibc balik a pak (pro jistotu)
jako root dat ldconfig -v...

Myslim, ze staci rpm -Uvh *rpm

Zdravi
Honza Marek

--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72