HUMOR: Soutez

David Trcka trcka na poda.cz
Pátek Leden 15 09:21:13 CET 1999

On Thu, 14 Jan 1999, Michal Hucik wrote:

> Kdysi na nejake hodne stare verzi Slacku se mi povedlo udelat 'swapon
> /dev/hda3' coz byl shodou okolnosti device, ktery se standardne mountoval do
> /. Slo mu to docela rychle :)

No jo, tak ja si taky pridam:
Je to asi tak rok a pul, mel jsem ve zvyku strasne rychle psat (coz o to, to
delam i ted) a hlavne temer porad pouzivat tab-completition v bashi. Chtel
jsem smazat adresar /home/lukas, vedel jsem ze od 'l' je tam jenom jeden,
takze jsem napsal rm -R /home/l<tab><enter>. Presne v okamziku stisku
<enter> jsem si uvedomil, ze jsem se preklepl a misto 'l' stisknul ';', takze
necele dve stovky home adresaru sly do haje. Zachranil jsem to bleskovym
stiskem resetu (nastesti jsem sedel u te masiny), takze to odnesly asi 4,
pricemz 3 z nich byly skoro prazdne. Od te doby mam v hlave implementovany
povinny sleep 3 nez stisknu <enter> jako root, aby mi doslo, co jsem vlastne
napsal ;)

David Trcka, PODA s.r.o., Havirov
network administrator/spravce site
          ICQ#: 24079192