HUMOR: Soutez

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Leden 15 20:02:06 CET 1999

On 15 Jan 1999 09:26:41 +0100, David Trcka wrote:

: Je to asi tak rok a pul, mel jsem ve zvyku strasne rychle psat (coz o to, to
: delam i ted) a hlavne temer porad pouzivat tab-completition v bashi. Chtel
: jsem smazat adresar /home/lukas, vedel jsem ze od 'l' je tam jenom jeden,
: takze jsem napsal rm -R /home/l<tab><enter>.

Takto pomerne rutinne prichadzam o subor ~/.netscape/liprefs.js,
ked sa po pade netscape automaticky pokusam zmazat ~/.netscape/lock
a on ho potvora stihol po sebe upratat :-)

Dalsie prihody do plena:

- za davnych cias (asi tak v '89 ako unixacke ucho) som
  upravoval passwd.c z BSD-cka, aby robil nejake kontroly
  navyse a podobne. Mal som to skompilovane pre testy v
  nejakom adresari, dokoncil som robotu, vsetko chodilo.
  Pamatam si myslienkovy postup "urobim trochu poriadok
  a vytlacim si to". Bohuzial som namiesto rm "passwd *.o"
  napisal "rm passwd* .o" - klasicky gag. Odvtedy
  robim postupnost "upratat, vytlacit" naopak :-)

- Dobry for je aj nasledovne:

  foo > /tmp/foo ... aale, vlastne som to chcel mailnut
  foo > /usr/lib/sendmail stano na niekde

  Pravdepodobnost je sice pomerne mala, ale uz
  sa mi nieco v tomto zmysle podarilo.

Zdravi
--
				Stano