Jak je to s cstocs a RH-5.2_CZ

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Pátek Leden 15 09:46:22 CET 1999

Dne Čt, 14 leden 1999 jste napsal(a):

>	Prosim nedelej to. RPMka celeho CPANu (vcetne CZ::Cstocs)
>jsou k dispozici v RedHat PowerTools
>(priblizne ftp.fi.muni.cz/pub/linux/redhat/powertools/cpan).
>Kdyztak se muzete nekdo podivat, jestli to RPMko fakt funguje
>(ja jsem ho sam uz pouzival, takze aspon zhruba je OK).
>
>	Zkusim to zaradit do i386-cs.

Zde bych se chtel zeptat. Je i386-cs neoficialne-oficialni distribuce Linuxu
podporovana CZLUGem?
Pokud ano, ma CZLUG nejaky presne stanoveny zamer, co chce s touto dostribuci
docilit?
Pokud ano, ma stanovene nejaka kriteria na balicky, ktere bude zarazovat, popr.
ktere nezarazovat?
Hlavne se ptam kvuli tomu, ze mi v i386-cs chybi MySQL se zakompilovanou
cestinou a vsemi temi perlovymi a X* a K* a G* saskarnami kolem.
Je to mozna jenom muj nazor, ale spis zde zaslechnu Apache+PHP+MySQL nez
Postgress, ktery je v Redhat.
Nebo neni tu nekdo, kdo by chtel delat Linux-CZ-contrib? Myslim, ze by to mnoha
lidem prospelo. Ja, bohuzel, bych byl ochotny, ale dochazi cas
(i Linux-Tipy jsem musel nechat zmrznout) a prostor na ftp.

Telcontar