Jak je to s cstocs a RH-5.2_CZ

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Leden 15 16:00:48 CET 1999

Oto Buchta wrote:
: Zde bych se chtel zeptat. Je i386-cs neoficialne-oficialni distribuce Linuxu
: podporovana CZLUGem?

	Ne. Nebo aspon o tom nevim. RedHat i386-cs vznikl v podstate
z me potreby instalovat vzdy up-to-date distribuci (tj. vcetne updatu)
a vcetne veci, ktere v oficialnim RH nejsou (cestina) nebo nejsou a nebudou
(kryptograficke aplikace).

	Protoze mi to trochu prerostlo pres hlavu, zverejnil jsem to
na FTP a dal tak lidem moznost reportovat chyby a psat navrhy.

: Hlavne se ptam kvuli tomu, ze mi v i386-cs chybi MySQL se zakompilovanou
: cestinou a vsemi temi perlovymi a X* a K* a G* saskarnami kolem.

	Tohle tam asi nikdy nebude kvuli licenci serveru MySQL.

: Je to mozna jenom muj nazor, ale spis zde zaslechnu Apache+PHP+MySQL nez
: Postgress, ktery je v Redhat.
: Nebo neni tu nekdo, kdo by chtel delat Linux-CZ-contrib? Myslim, ze by to mnoha
: lidem prospelo.

	Co by to melo byt? Jak by se to lisilo od RHCN.redhat.com,
pripadne od contrib.redhat.com?

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/