S3 Virge GX2

Peter Belak pepek na pobox.sk
Čtvrtek Leden 14 15:09:14 CET 1999

Moje skusenosti:
Ak sa jedna o RedHat: Xconfigurator detekuje kartu spravne a nainstaluje X
server pre S3. Treba ale pouzit X server pre SVGA. Karta sa rozbehne (ta
moja bola krasna 4MB), ale problemy nekoncia. Tyzden sa mi zdalo, ze je
fsetko v poriadku, len nezamrznutelny Linux mi mrzol (ale tak, ze jedina
funkcna klavesa bola reset na krabici) tak 2-3 krat denne. Ak neexistuje
novy server pre S3 (teraz uz ma to nezaujima), kde by sa s touto kartou
pocitalo, vrele odporucam kartu niekomu podarovat (v 95kach je dobra) a
obzriet sa po inej znacke. Ja som tak ucinil a linuxik uz beha....
Jo a s S3Trio3D AGP ma znamy tiez divne problemy....

Pepek

Lucjan Soltys píše ve zprávě …