S3 Virge GX2

Jiri Vesely vesely na Panurgos.fsv.cvut.cz
Pátek Leden 15 14:26:38 CET 1999

On Thu, 14 Jan 1999, Peter Belak wrote:

> Moje skusenosti:
> Ak sa jedna o RedHat: Xconfigurator detekuje kartu spravne a nainstaluje X
> server pre S3. Treba ale pouzit X server pre SVGA. Karta sa rozbehne (ta
> moja bola krasna 4MB), ale problemy nekoncia. Tyzden sa mi zdalo, ze je
> fsetko v poriadku, len nezamrznutelny Linux mi mrzol (ale tak, ze jedina
> funkcna klavesa bola reset na krabici) tak 2-3 krat denne. Ak neexistuje
> novy server pre S3 (teraz uz ma to nezaujima), kde by sa s touto kartou
> pocitalo, vrele odporucam kartu niekomu podarovat (v 95kach je dobra) a
> [...]

Dobry den

po snizeni barevne hloubky zamrzavani prestane. To mrznuti je brutalni,
protoze je nepravidelne a nefunguje nic, ani prepnuti do konzole :-(

Mimochodem, na http://www.rivarave.com/drivers.html jsou libc/glibc
X Servery pro cipy Riva128, Riva128ZX a Riva TNT. Zatim jsem nezkusil,
protoze se nezadarilo sosani.

Jirka
					Jiri Vesely
					Stavebni fakulta CVUT Praha